Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAtterbury, Betty W.
TitelMainstreaming into Music Class: A Note of Caution.
QuelleIn: Principal, 64 (1984) 1, S.41-44Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Elementary Education; Elementary School Students; Grouping (Instructional Purposes); Learning Disabilities; Mainstreaming; Mild Mental Retardation; Music Education; Readiness; Student Placement; Teacher Participation
AbstractThe demands that music classes make on students may be very complex, even at the elementary level, and educators responsible for mainstreaming educable mentally retarded or learning disabled students should examine music programs carefully before deciding that they are appropriate mainstreaming environments. Music teachers should be involved in mainstreaming decisions. (PGD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: